گزارش پایداری 2020 AXIS

شرکت Axis گزارش سالانه بازبینی و پایداری سال 2020 خود را منتشر کرده است.انعطاف پذیری و تمرکز مداوم بر نوآوری و پایداری در یکی از سخت ترین سالهای تاریخ اخیر برجسته است. درذ ر طول بحران Covid-19 آنها تأکید زیادی بر سلامتی کارکنان خود کرده اند ، و علی رغم مشکلات ناشی از انتقال به کار از راه دور ، بیش از 80 محصول ، برنامه و لوازم جانبی با کیفیت بالا را منتشر کرده اند.

این شرکت در زمینه مسئولیت زیست محیطی ، افزایش تنوع و ارائه محصولات با کیفیت گام برداشته است که جهان را به مکانی هوشمندتر و امن تبدیل می کند

ا اجرای تعدادی از ابتکارات و ارزیابی مداوم نتایج در برابر اهداف ، Axis در راستای اهداف پایداری خود در سال 2020 پیشرفت زیادی کرد.

موارد برجسته گزارش پایداری 2020 شامل موارد زیر است:
تأکید بر اخلاق و آیین نامه جهانی رفتار

ابتکاراتی برای تقویت کار با اخلاق ، از جمله اجرای یک آیین نامه جهانی جدید ، ایجاد یک شورای اخلاق تجاری در سراسر گروه و ارائه آموزش در مورد حریم خصوصی و اخلاق انجام شده است.
حریم خصوصی و محافظت

تعهد به تعالی محیط زیست
Axis همچنان پایداری را در قلب تجارت خود قرار داده و از برنامه 2030 سازمان ملل متحد حمایت می کند و به سمت SDG تلاش می کند. آنها دامنه گزارش رد پای کربن Axis را افزایش داده اند تا شامل انتشار گازهای گلخانه ای از تولیدکنندگان قرارداد باشد ، آنها موفق شده اند 34 درصد از دوربین های خود را بدون BFR و CFR بسازند ، آنها آموزش آنلاین جهانی را برای همه کارمندان در مورد مسائل زیست محیطی اجرا کرده اند و حتی بیشتر.


نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر

نام *
ایمیل *
کامنت *